In the hot summer, come to the new school with a uneasy feeling. First, the school use English camp this activity to let us know about the school. This lively activity has led us to understand this new environment. I think this is a good manner. I was an introverted person. I'm not good at making fridents in a short time. And I doesn't like dancing, acting or do some performances but I like do some static activity like reading some novel, play piano or play reedpipe. That's my hobby. So when I performing in front of everyone that I will feel have a little bit pressure, but fortunately I graduated from the bilingual school. There has foreigner teach us. So the English teacher's explanation, I can understand approximately. This summer camp is in English so we can improve our English proficiency. Today's mini olympics, we got the most flags, but perhap because sound is not loud enough. So we tied with C30, but I'm very happy. However, I really love this summer camp because the teachers are all foreigners and they are fervent and gave us more freeom let us feel very relax. I hope we can have this summer camp next year.

      在炎熱的夏天,懷著不安的心情來到了新的學校,首先以英文夏令營這個活動來讓我陸續認識老師同學了解這裡的環境,對我來說,在這個陌生的環境,藉由這個生動活潑的夏令營來帶領我們,我覺得是一個很棒的方式,對於個性內向的我,不擅長在短時間交朋友,也不喜歡跳舞、演戲和發言方面較活潑等活動,我較喜靜態的活動,我的興趣是讀些小說、彈鋼琴和吹豎笛,所以要我在大家面前表演會覺得有壓力,但幸好國中讀的是雙語學校,有外國老師在教學,所以英文老師的解說,在大致上還聽得懂。

      這個夏令營是全英語的,所以可以增強我們的英文能力,今天的迷你奧林匹克我們是五個隊中得到最多旗子的隊伍,但或許是我們的聲音不夠大,所以最後我們和C30平手,不過這樣我已很開心了。但是我很喜歡這個夏令營,因為老師都是外國人和他們都很熱情,給我們很多自由,讓我們很放鬆,我也希望明年還有這個有趣夏令營。

arrow
arrow
    全站熱搜

    允彤 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()